neděle 26. října 2014

Sofie se vrací?!

Ahoj holky :) Do teď jsem na blog hodně kašlala, ale teprve teď jsem pocítila jak mi psaní chybí. Můj blog je zatím v rozjezdu a já věřím, že si své pravidelné čtenáře najde. Myslím, že už jsem jednou psala, že bych chtěla mít 100 pravidelných čtenářů. Já v to věřím. Hodně jsem se přes prázdniny zmněnila, řekla bych, že jsem vyspěla. 
Začala jsem číst, jak více knížek, tak i blogů. Přečetla jsem třeba Hledání Aljaška a natrefila jsem na Kissbook, kterým jsem zatím doslova okouzlena. Jestli někdo Miu z Kissbooku znáte tak mi určitě dáte za pravdu, když o ní řeknu, že je to krásná, mladá, milá a chytrá slečna :) Opravdu Kissbook vřele doporučuji. Tak to už je pro dnešek asi konec. Vážně mi ten můj malý blog moc chyběl. Tak pa <3 

 xoxo Sofie 

email: sofiestyle@seznam.cz
instagram: sofie_style

Žádné komentáře:

Okomentovat