sobota 21. června 2014

eos balzámy

Dlouho jsem přemýšlela jestli si mám eos balzám koupit a nakonec jsem se rozhodla že ano. A určitě jsem neudělala chybu. Mám příchuť sweet mint a je to krásná, jemná vůně. Úplně jsem se do ní zamilovala.
A teď už k balzámu. 1.- Velmi praktické balení.
                    2.- Balzám rty krásně hydratuje
                    3.- Jak už jsem řekla, krásně voní
 Ale jako negativní věc bych balzámu vytkla cenu...za 150 kč bych za Labello mněla dva, ale vzhledem ke kvalitě mi cena ani moc nevadila :)
                Máte s eos balzámy zkušenosti? 

2 komentáře:

  1. S eos balzámama zatím bohužel žádné zkušenosti nemám.. Ale OMG!! Jak strašně moc je chci vyzkoušet!! :D Nejvíc mě láká, právě tato příchuť co máš ty, ale zatím se prostě našlo plno přednějších věcí, než to, abych za balzám vyhodila přes 150kč.. Ale opravdu ho mám na svém wishlistu mezi prvními! :)
    Btw.: Co to máš na nehtech za lak?? Strašně ti ladí s tím eosem a vypadá to jako super barvička! :)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě eos zkus! Jinak na nehtech mám lak, který je z Kik...takže byl úplně levný...stál krásných 25 Kč :) ale docela srží :))

    OdpovědětVymazat